Fear of the dark

Har varit och färgat min utväxt idag, eller vi tog hela håret förresten när vi ändå höll på. Så nu är jag väl lite mörkare igen. Tycker brunt hår bleks så fort, men de är väl för att jag är ljus under egentligen förstås. Har varit riktigt trött hela dagen idag, vet inte va det är med mig så allt har gått i slowmotion. Iaf efter jag varit och klippt mig åkte jag iaf hem till mamma en sväng. Hon bjöd på lite mat där med, tack för de! Sen följde Jennifer med mig hem, och kvällen har bestått av bullbak och cupcakes bak. När vi hade satt in cupcakesen i ugnen kom jag tänka på bara va fan vad ljusa dom är. Va de inte chokladmuffins vi gjorde? Jennifer svarade bara jo. Helvete vi hade ju glömt kakaon haha. Men som tur va blev dom goda iaf ;) Gjorde både kanel och vaniljbullar med, mmmmm :)
Var inte rolig disk efter det eftersom det stod disk kvar sen i lördags, så det va ett ganska rejält berg. Som tur va hjälpte syster mig, taaaack<3 Annars hade jag fått stått där hela kvällen.
Imon är det skola igen. Föreläsningar som vanligt. Såg dock att vi var lediga på torsdag pga av schemaändring. Och vi som bokat in grupparbete då =( Det är jag inte sugen på alls att åka upp för bara det. Så får se hur det blir, får ta ett snack med min grupp tomorrow!

Nej nu ska jag invänta Mattias från jobbet,
då blire ännu mer bullar och mjölk :D:D









Här ser ni att håret är lite mörkare iaf, är lagom snygg just nu när jag
springer runt i min fina fotbollströja och mina rosa tofflor ;)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback