Back to freedom

Sitter och väntar på att min adept ska skicka sin kostregistrering så jag kan börja fixa iordning det och ett träningsschema till henne. Börjar dock bli sent och min energi börjar ta slut. Är sjukt egentligen att man kan va såhär trött av att göra ingenting egentligen. Imorgon får jag väl dra mig till Kalmar och skolan igen iaf. Bra vecka hehe.
Vilken jäkla morgon vi hade här hemma imorse då. Vaknade vid 11, mitt i en dröm så de förstörde hela morgonen. Va skittrött. Låg kvar och glodde på tv, sen gick jag upp och skulle göra frukost. Hade precis rört ihop scones när vaktmästaren kommer och plingar på och har med sig frysen. Så höll dom på här och pilla med den, samtidigt som jag försökte göra klart både scones och våfflor. Inte de lättaste. Det blev inte heller lättare när det rann över i våffeljärnet varenda jävla gång :P Va så förbannad så jag hade kunnat slänga ut skiten genom fönstret. Blev typ 1 våffla som va bra :P Resten blev skit. Sen skulle Mattias iväg till jobbet och allt blev super stressigt. När jag hade skjutsat honom kom jag hem till ett kök som såg ut som hej kom och hjälp mig. De hade gått in med skorna och de va skit överallt på hela diskbänke, frukosten stod kvar på bordet, och de va massa disk. Får erkänna att typ hälften är kvar, har inte orkat fixa de än.


Nää nu orkar jag inte sitta här o vänta mer på henne, tillbaka till tvn :)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback