New years eve

Tänkte försöka sammanfatta år 2011


Januari:
Jag åkte med klassen till Storlien. Jag hatar snö och skidor, men det var bara att gilla läget. Som tur är så gjorde ju sällskapet resan väldigt rolig. Testade snowboard för andra gången i mitt liv, det gick sådär får jag säga. Jag blev även gravid med Travis.






Februari:
Mår illa varje morgon och får tvinga mig upp till skolan. Äter middag och badar jazzuci hos Matilda och Tim :)








Mars:
Känner mig mest trött och blek och hoppas på att tiden ska gå fort.





April:
Jag mår som vanligt igen i vecka 11 ungefär, så underbart. Vi åker på första ultraljudet, och det var ett magiskt ögonblick som jag aldrig kommer glömma. Så himla häftigt! Firar valborg hos Malin och Max :)







Maj:

Vi åker på andra ultraljudet och får veta att vi väntar en liten pojk, det kan inte bli bättre :) Pluggar, pluggar, redovisar, redovisar, skriver arbeten och skriver arbeten för fuuuuulla muggar! Åker iväg och kollar på gpt i Göteborg!





Juni:

Skolan slutar och jag har avverkat 2 år på högskolan. Vi åker till Hagfors och hälsar på Mattias familj. Vi åker även till Zakynthos på en all inclusive resa och firar midsommar med Jennifer och Henrik. Himla trevlig resa med sol, bad och god mat :)







Juli:
Jag börjar sommarjobba på konsum för 4:e året i rad. Trivs som bara den. Magen växer på!





Augusti:
Jobb, jobb! Var och kollar på gpt som var i Målilla. Riktigt bra speedway bjöds det på! Mattias pappa, hans sambo och Mattias bror var även här på besök samtidigt.





September:
Gör mina sista schemalagda dagar på sommarjobbet. Skolan börjar, men jag tog studieuppehåll eftersom Travis var på väg. Har 2 och ett halvt år kvar att läsa. Sysselsätter mig mest med barnmorskebesök, föräldrarutbildning och förberedelser inför bebisankomsten.






Oktober:

Hoppar in och jobbar lite dagar då och då. Går mest i väntans tider, kunde inte riktigt fatta att oktober redan var här. Rätt som det var va det bf-dagen den 27e, men ingen bebis syntes till. På morgonen den 31 oktober 08.50 väljer vår son istället att komma till världen, och det ögonblicket är det bästa som hänt i mitt liv. Vi ligger kvar på bb i två dagar, sen åker vi hem för att börja våra liv och lära känna vår nya familjemedlem. Jag går mest på moln, vad har jag gjort i livet för att förtjäna allt detta? Världens finaste son och världens bästa sambo.






November:

Njuter av det nya livet och bebisgosar mest. Passar även på att färga håret som inte gjorts under hela tiden jag var gravid. Vi bestämmer att våran son ska heta Travis. Upptäcker nya saker hos Travis varje dag, och när han log första gången mot en så bara smälte man.






December:

Får mjölkstockning och går på pencillinkur. Det hjälper inte utan viruset blir kvar i kroppen, vilket leder till ansiktsförlamning (det är bra nu) och jag får käka tabletter igen. Vi firar Travis första jul och han fick hur många julklappar som helst. Travis blir även 2 hela månader :)







2011 är det bästa året i mitt liv eftersom vår älskling kom till världen <3







Nyår firar vi i Silverdalen ikväll med trevligt folk! Gott Nytt År på er :)







Kommentarer

Vilket mysigt år du haft Nattis <3 tyvärr kan jag inte säga detsamma om mitt 2011 men jag hoppas på ett bättre 2012. Det piggar upp att läsa din blogg :)

Ja det har jag verkligen haft :) Det kan bara bli bättre som man säger! Så det hoppas vi på :) Tack va söt du är :)


Kom ihåg






Trackback