Staying alive

Femte dagen med tabletter och det känns inte bra än. Kan fortfarande inte röra ansiktet och det känns lite oroväckande. Mamma läste att tillfällig ansiktsförlamning kan hålla i sig i 3 månader innan det blir bra och att det bara är 75 % som blir helt återställda. Det klingade inte bra i mina öron. Vill inte se ut såhär! Imorgon blir det att ringa läkaren i mörlunda och hoppas att jag får komma ner på en koll imorgon innan helgen.

Idag fixade jag klart dopinbjudningarna. Jag har designat dom själv på en hemsida, sen kan man köpa en pdf-fil med inbjudningarna och ladda hem filen till datorn. Det är skitsmidigt. Nu har jag inbjudningarna på en fil och så kan jag skriva ut dom själv på vår egna skrivare vilket jag tänker göra imorgon. Det blir kanon! Jag tycker det var svårt att bestämma vilka man ska bjuda på dopet. Det blir så många när man ska bjuda alla (självklart vill man ju det) men det funkar inte! Allra helst hade jag velat vara i kapellet, men det rymmer bara 30 personer och vi blir fler än så. Man står ju varann olika nära i släkten och därför är det svårt vart man ska dra gränsen med inbjudningarna. Har iallafall satt mig ner nu och kollat lite på det och det får bli som det blir, vi är en stor släkt så vi får bli många helt enkelt. Det blir nog bra! Det är ju Travis dag så det är han som ska ha uppmärksamheten.

Tänkte få iväg inbjudningarna snarast, eftersom dopet blir den 22 januari, och det är faktiskt ganska snart. Tiden går snabbt. Det är lite att planera med ett dop allt. Speciellt när Mattias familj/släkt inte bor här nere utan har 4/5 timmars bilresa hit också. Ni ska få se inbjudningarna sen när jag har skickat ut dom. Blev supernöjd :)







<3<3<3






Kommentarer
» Maria

Vi bjöd 70 pers och då var det den närmsta släkten och några vänner. Så det är lite jobbigt. All planering inför är påfrestande också.



Hoppas du blir bättre snarast!

Vad hette den där sidan du gjorde inbjudningarna på? Lät smidigt :)

Oj då var ni många! Vi blir cirka 40 stycken. Ja det är en del med planering ju. Tack så mycket! :)



Svarade i mitt nya inlägg på vad sidan heter :)


Kom ihåg






Trackback