To the end of love

Idag åkte Mattias och spelade innebandy. Då åkte jag och Travis hem till hans mormor och mini. Där har vi spenderat dagen. Travis har varit lite kinkig hela dagen pga av magont. Men imon är det sista dagen med penicillin för mig, sen hoppas vi på att det blir bra igen. Vi åt kinamat hos mamma. Mycket gott som vanligt :) Körde på stort och tog tre små rätter idag, det tänker jag äta nästa gång med.

När Mattias kom hem från matchen hoppade vi in i duschen, och sen satte vi oss i bastun. Underbart skönt! Var evigheter sen jag bastade. När jag flyttar till hus ska jag minsann ha en egen bastu så man kan basta en gång i veckan :) När vi kom upp ur bastun och jag hade gett Travis mat så somnade han. Så han fick sova kvar hos sin mormor en stund och så åkte Mattias och jag hem och hade lite egentid. Det är inte varje dag man får det. Även om Travis bara var borta i typ en och en halv timme så saknade jag honom hela tiden. Ni som har barn förstår känslan, man känner sig liksom inte hel när han är borta.



Nu ska jag fortsätta mysa med mina hjärtan!









Dagens fundering varför är coca cola sjukt mycket godare på glasflaska?! :)







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback