Time to act like one

Fick komma ner till läkaren imorse, fast han gjorde inte så mycket. Han berättade lite om läget att för de flesta tar det cirka 2 veckor sen återgår ansiktet till sitt normala. Så det hoppas vi på! Han pratade mycket om att det kan bero på stress. Jag är ju en sån människa som stressar upp mig för allt, utan att jag alltid tänker på det. Fick order om mycket vila, stressa ner och tänka positivt om detta. Vi får väl försöka med det då så jag blir frisk :)

Idag är det sista dagen med ersättning för Travis för imon får jag börja amma igen. Det känns mycket skönt :) Dock får han nog lite ersättning de kommande dagarna med eftersom det inte kommer så pass mycket mjölk än som han behöver. Men jag ska behålla den elektriska pumpen ett tag till tänkte jag så jag verkligen får igång det ordentligt. Startavgiften för pumpen var 150 kr, sen 12 kronor per dag och det är inga pengar. Så det är ju bara ha den hemma tills allt är normalt igen. Tycker det känns svårt att veta nu med maten när man kommer blanda hur mycket han behöver och om han verkligen blir mätt. Det har man inte behövt att bekymmra sig över innan för då har ju mat funnits och han släppte taget själv när han var mätt. Men det ska vi försöka fixa.


Ikväll ska Mattias på julbord så Travis och jag åker hem till mamma sålänge. Nu ska dopinbjudningarna fixas :)





Lilla hjärtat har alltid så roliga sovstilar haha. Oftast är en arm rakt upp i luften som här :P






Det var någon som undrade vad sidan hette som jag gjort dopinbjudningarna på. Den hittar ni HÄR






Kommentarer

Säger ju att det är en kommande speedwayförare! kolla armarna! :D

Haha nä Robban ingen jäkla speedway, han får kolla på istället :)) eller? :p


Kom ihåg






Trackback