Worth it in the end

Ajaj, de gick inge vidare på speedwayen igår. Förlust med 44-46, så det var verkligen inget rolig. Den vinsten hade behövts! Men så är det ibland. I förmiddags var vi och fikade hos pappa. Han fyller nämligen år idag :)Så grattis till honom :) Han vann 600 kr på lotterna som han fick. Tänk om en annan kunde vinna mer än 25 kr någon gång hehe :) Sen har jag jobbat hela kvällen. Nu när jag kom hem så har vi gjort pastasallad och vitlöksbröd. Det satt fint i magen. Tittar på livet på bb samtidigt, men Mattias vill inte kolla på det med mig. Förstår inte varför haha :) Visst är det lite äckliga bilder ibland, men jag blir inte direkt påverkad av sånt. Lika bra han vänjer sig för nu är det mindre än 3 månader kvar tills jag själv ligger där :) Som jag längtar! Lilleman ligger raklång från sida till sida i magen idag haha. Han har haft hicka nu nästan varje dag också, det känns lite roligt faktiskt :) Är så mysigt när han är så livlig med, älskar när han snurrar runt där inne :)











Kommentarer

Kom ihåg






Trackback