The real life

Måste bara säga så jävla skönt det är att ha diskmaskin!! Kommer aldrig mer vara utan en sån kan jag säga. Idag har jag jobbat 13-21, och det gick väldigt snabbt. Imorgon och på lördag är jag ledig, sen gör jag schemats sista arbetspass på söndag. Fint ska det va! Mattias pappa och hans sambo Åsa kom idag. Vi tittade bara på tv en stund ikväll, sen gick de och la sig och jag hamnade här i väntan på att Mattias och Andreas ska komma hem. Dom är i Norrköping ikväll och kollar på speedway.

Lilleman underhåller mig så länge medans jag väntar. Drack mjölk förrut, men tror den var för kall för han hade hicka i mer än 5 minuter sen stackarn haha. Just nu ligger han och buffar lite på datorn som ligger på magen. Magen är ett perfekt "bord" för saker just nu hehe. Är precis lagom stor för att man ska kunna ställa saker bekvämt där. Rätt var det är så får han för sig att vända sig ett helt varv och tillbaka där inne, och då åker magen ut och de känns som den ska spricka när han spänner ut sig haha. Men det får man väl stå ut med :P Roligt när man får lite kontakt där inne :)






Nu kom älskling innanför dörren, så nu fårde bli sängen! :)






Kommentarer

Saknat dig..........


Kom ihåg






Trackback