On the floor

Hann inte riktigt med allt igår på jobbet, så var där imorse en sväng och fixade klart det sista. Köpte med mig nybakta frallor hem och så åt vi frukost :) Älskling är ju sjuk så har haft han hemma hela dagen idag också. Lilleman har varit väldigt sällskaplig idag och rört sig sen jag gick upp imorse egentligen. Sa precis igår att han säkert har fixerat sig eftersom han varit så lugn på sistone, men tji fick jag för det. Idag har han sparkat på mina revben och bökat runt där inne. Och när Mattias buffar lite på magen, ja då är han inte sen att buffa tillbaka och muckas lite :) Mysigt!

Jag har precis packat upp lite av det vi köpte på Ullared. Eller vi packade upp allt direkt när vi kom hem, men bebisgrejerna åkte bara in på rummet. Men nu har jag varit och rett i det lite. Tycker det är så himla kul att pilla med det hehe. Men får spara lite så jag har något att göra framöver :) Höll precis på att beställa lite nya bläckpatroner till vår skrivare, men det var krånligare än jag trodde, så det får pappa hjälpa mig med imorgon istället :) Tänkte skriva ut lite bilder och fixa iordning i bebis lilla album som vi fick på posten :) Ikväll blir det speedway på tvn hos mamma! Vad jag förstått så är dackarnas match inställd idag, tråkigt.




Babysittern som vi fick med oss hem. Mamma köpte den åt oss :)





Köpte en pyjamas, kofta, sjal, tofflor och så självklart hörselkåpor
för framtida speedwaymatcher ;)








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback