Let's make a promise

Allt gick bra hos barnmorskan idag och den lille sprattlade runt för fullt som vanligt :) Mina värden såg bra ut och vi pratade närmare om förlossningen denna gång. Fick med mig en lapp hem som jag kan fylla i om speciella önskemål och ta med mig vid förlossningen om jag vill. Så det kan nog bli ett par rader på den tror jag :)


Sen åkte Mattias direkt till jobbet efter besöket hos barnmorskan. Då åkte jag till mamma en sväng och fick även lite mat. När jag hade kommit hem sen kom de förbi med spjälsängen som min låtsaspappa har målat :) Den blev så fin så. Nu står den på plats i lillemans rum vilket känns skönt. Nu börjar det bli mindre och mindre på att göra/köpa listan som tur är haha. Det är mest småsaker som ska köpas nu, sen ska även golv läggas och skötplatsen ska fixas. Men det tar vi i september någon gång. Min faster var även förbi förrut med lite kläder som jag fick till bebisen, jätte söta. Så det tackar vi för :) Ska ta mig någon dag nu framöver och tvätta och vika in allt.




Såhär ser spjälsängen ut :) Jag hade den själv när jag var liten,
men nu när den är nymålad ser den helt ny ut faktiskt :)








Här är kläderna jag fick ev min faster. 2 bodies, en omlottröja,
en mössa, två par strumpor och en overall :)








Någon undrade vad jag har för storlek på min ziperall, och jag har storlek S. Den är
ganska stor, men jag vill ha den stor så jag skickade inte tillbaka den ifall XS hade
blivit för liten!






Nu ska jag fortsätta att titta på teen mom och äta min monas paj som jag gjort :)






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback