Go easy

Har lagat mat, diskat, plockat ur diskmaskinen, tvättat, vikt in och hängt upp tvätt idag. Rolig dag eller hur? Är så sjukt uttråkad när jag är ensam hemma så det finnas inte haha. Har inte orkat ta på mig kläder heller, går runt här i min ziperall fortfarande. Men det får bli en sån dag idag helt enkelt. Fortsätter väl att spendera den framför tvn :)



Har jag verkligen varit såhär smal? Det känns väldigt långt borta just nu ska ni veta. Inte finns det i min värld att jag kommer se ut sådär igen inte, men hoppas kan man ju haha. Jag är glad att jag har klarat mig från bristningar på magen hittills, men det är inte säkert att man undgår de sista månaderna nu. Min tatuering har iaf klarat sig från att spännas ut, så får väl hoppas att både den och magen klarar sig i ungefär 2 månader till.








Kommentarer

Kom ihåg






Trackback