Can you prove it

Jobbade två timmar åt Mia i förmiddags så hon kunde åka iväg. Möttes av två löpsedlar om att Daniel och Victoria, alltså kronprinsessan, ska ha barn i mars när jag kom dit. Jätte kul för dom, men börjar bli lite överdrivet va? Det har ju spekulerats sen bröllopet och misstänka babykulor hit och dit, och nu förstår jag att det kommer stå i tidningen i en vecka. Tror absolut inte de ska ha barn i mars, känns lite väl tidigt att gå ut med för dom. Tror bestämt de ska ha i februari, men säger mars för att de ska försöka smyga iväg i lugn och ro när det är dags. Och vem klandrar dom i och för sig, media idag är ju överallt. Står på varje nyhetssida på internet, och där har de börjat skissa upp bilder på hur deras barn ska se ut. På radion idag disskuterade dom deras barns namn och folk fick ge förslag. Herregud är det jag har att säga om det!


Efter jobbet gick jag en promenad med syster och Bella, och sen åkte jag hem och vilade lite. När jag vaknade lagade jag lite mat, och sen kom Michaela hit. Vi började på att göra toscapäron, och då trillade även Jennifer och Henke in en stund. Åt våra toscapäron och tittade på en film :) Hon åkte hem för en stund sen och då började jag städa lite smått. Mattias mamma skulle visst komma ner denna helg, så inget lugn här inte. Men de har ju inte sett våran lägenhet än, så det ska bli trevligt :)










Kommentarer

Kom ihåg






Trackback