Turn page

Idag har vi spelat kin-ball i skolan. Va riktigt skoj, har aldrig testat de innan faktiskt :) Dock va det väldigt jobbigt, men vi körde ganska korta matcher så det gick ann. När jag kom med tåget till Hultsfred åkte jag med mormor och morfar hem. Det tog oss 45 minuter att åka 1 mil från Hultsfred till Målilla, som annars brukar ta typ 8 minuter. Herregud, skanska är ju sämst på att planera vägbygge det är ju en sak som är säkert! Iaf när jag äntligen kom hem åkte jag till farmor en sväng, sen åkte vi vidare till Daniel, Emilia och Jasmine. Emilia bjöd på god ananaspaj :) Åkte vidare hem för att laga lite mat, sen har jag hunnit med att duscha, diska och skriva på min pt-uppgift. Klapp på axeln hehe! Det är mycket att göra så bäst att sätta fart. 21 skoldagar kvar, de kommer gå fortare än kvickt.

Ikväll blir de desperate housewives och big brother. Sen däckar jag förmodligen i sängen och laddar för morgondagens tennis då jag även ska utvärdera! Och jag blir riktigt sur om vägbygget är lika segt imorgon så bussen blir sen och jag missar tåget på morgonen!!!!





Såhär ser kin-ball ut :)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback