Line up

Redan helg igen! Dagarna går fort. Igår när vi var lediga från skolan passade jag på att jobb lite på konsum. Har inte jobbat där sen i augusti, så det va kul att vara tillbaka. Dock lika stressigt som vanligt, nu när det är påsk också. Både min skjorta och mina byxor va för små haha. Så går de när man bestället utan att jag får testa. Iallafall så testade jag en ny t-shirt inför sommaren, så nu kommer jag få en som passar iaf :) Dom har sjukt konstiga storlekar. Byxorna va de 38 på, dom va hur stora som helst i benen, men satt som en smäck över röven och inte ens kunde man knäppa dom haha.

Idag vaknade vi redan straxt innan 10, vilket är ganska ovanligt :P Gick ut i solen och satte oss och åt frukost, underbart! Ska hoppa in i duschen straxt, sen i eftermiddag ska vi hem till mamma och käka påskmat. Det ska bli så jäääääääääävla gott! I julas va vi ju i Värmland, likaså förra påsken, så jag har inte fått morfars köttbullar och revben på nästan ett och ett halvt år. Skandal! Men idag äntligen så, som jag har längtat =) Ska försöka att inte äta så mycket så de känns som jag ska spy bara som jag brukar göra hehe. Har världens underbarast morföräldrar. Dom kör på mig jämt, kommer hit med blommor och fixar så himla mycket. Guldvärda är dom <3





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback