But now, what the hell

Igår var syster och Henke här och hade grillpremiär med oss. Tog ju "bara" 1 och en halv timme för Mattias och Henke att sätta upp vår nya grill, men tillslut så. Sen blev det god kycklingfilé, majskolvar, potatissallad, sallad och vitlöksbröd. Satt riktigt fint =) Innan vi åt satt vi upp utemöblerna också på vår lilla gård. Så nu är det banne mig vår. Så himla skönt att sitta där ute i solen, är hyffsat lä också så det är gött. Blev lite pokerspelade och sådär, mycket trevligt kväll som vanligt :) Igår var det även 6 månader sen som jag och älskling var iväg och förlovade oss. Tiden går snabbt :)

Idag har det inte hänt allt för mycket. Va borta hos mamma en sväng och tjatade förrut när hon jobbar helg. Lämnade även lite kladdkaka som blev över sen efterrätten igår. Nu har vi precis fått i oss lite mat här hemma, och Mattias ska väl åka och spela innebandy om en stund. Får se vad jag sysselsätter mig med. Är iaf ledig imon, så då tänkte jag passa på att börja med lite uppgifter som ska vara klara framöver så man får ta sommarlov någon gång.









/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback