Overdrive

Igår drog jagt till Kalmar och käkade lite med Sandra, sen gick vi hem till henne och pluggade lite. Duktiga :) Efter det skulle jag vara med på simskola. Va kuul att bada lite med dom så liven hehe. Fullt ös på dom hela tiden. Satt i bastun efteråt i väntan på tåget hem. Hade tänkt att se speedwayen på tvn när jag kom hem, men tåget var försenat sen halvtimme så struntade i det. Och det gjorde jag rätt i för dackarna vann inte iaf. Så ingen smfinal iår inte, vilket innebär att vi aldrig kommer att komma till smfinal eller? Troligtvis inte eftersom vi har haft det lag vi haft iår, om man inte vinner med det så vet jag inte. Men det går liksom inte köra i en semifinal och ta ett par poäng, håller inte i längden.
Har varit funktionärer vid skoldm i friidrott i Kalmar idag. Va svinkallt på fredrikskans, tror inte jag har tinat upp helt ännu. Just nu sitter jag och väntar på att träningen ska börja. Tänkte hinna plugga en halvtimme nu innan det också. Lite gutt att det är fredag imon, men lång dag går från 8-16, sen är det bara hem direkt och köra seriepremiär! Nybro hemma. Wish us luck!






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback