My lips is like sugar

Dagen efter jag skrev sist blev jag sjuk, och det blev inget pluggande. Men åkte upp på torsdagen och skrev tentan iaf. Gör som jag brukar göra kommer sist, går först. Men va tvungen att gå iväg för jag mådde så illa, och sen kände jag inte för att missa första tåget heller. Illamåendet blev ännu värre när man va tvungen att åka det lilla tattartåget hem från Kalmar som skakar sönder. Så satt mest på toan på tåget och spydde, det va en trevlig hemresa haha. Iaf så klarade jag tentan fick jag veta 2 dagar efter, såååååååååå jävla gutt :)
Nu har vi börjat få ordning på lägenheten med. Är bara en vända kvar till ikea sen är allt klart. Och ikea blir det om två veckor, när det har fyllts på med lite money på kontot.


I helgen har Mattias haft 2 kompisar hemifrån här. Så det har blivit lite alkohol i helgen. Såg gpt här igår med Malin och Max också. Trevligt trevligt :) Vi ska väl stoppa i oss något att äta snart sen beger de väl sig hemåt. Jag skulle behöva plugga idag, men orkar verkligen inte de. Usccch, söndagar ska ju vara en vilodag. Jag vill ha mcdonalds och lite cola sen vill jag bara ligga på soffan med min sköna filt och kolla på tv. Så får det nog bli också! Plugga är överskattat!




 











/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback