Stay with me baby

Ja seriepremiären gick ju sådär, förlorade med 6-4. Men man kan inte förvänta sig mycket mer när man har med spelare som inte ens tränat, och folk som typ tränat 1 gång. Man blir ju inte direkt ihopspelade då. Så jag hoppas på en bättre närvaro på träningarna nu för tiden. I lördags kom Mattias farmor och farfar hit från Munkfors och hälsade på. Vi var borta på marknaden en sväng, sen va vi på kina och åt och sen blev det en spelkväll :) Trevligt. Fick massa fina saker bland annat en damsugare så nu har vi en egen och slipper låna mammas :) Dom åkte hem på söndagen och då hade Mattias och jag världens slappar dag typ. Kollade på tv, städade och fixade lite.
Är redan torsdag igen. Tiden går snabbt minst sagt. Denna vecka har vi dans i skolan. I tisdags körde vi chacha, riktigt skoj :) Igår skulle vi köra olika styrketräningsprogram som ty maq, arobic. Men jag mådde så jävla dåligt så fick åka hem. Lite tråkigt att missa det. Missar streetdance och allt idag med. Men mår verkligen piss, så vad ska man göra. Vet inte vad jag är för sjuk egentligen, mår illa, ont i huvudet och allmänt dålig bara. Får hoppas de blir bättre till helgen, för helgen ser jag fram emot :):)

Mattias är i Västervik och röntgar sig idag. Han åkte klockan 8, och gör dom sista plåtarna vid 2. Så han är där en hel dag. Får hoppas allt ser bra ut. För ikväll ska han ju upp på cykeln igen. Så nu ska man tydligen behöva vara orolig igen. Men han har lovat att köra själv på träningen ikväll, så det hoppas jag han gör med :P







Hittade det här i ölands innebandytidningen igår, lite kul hehe ;)
För er som inte ser står det under Ibk Svala höll ögonen på: Nathalie
Larsson kan bli lagetspoängdrottning
Bäst att leva upp till förväntningarna då kanske?:P





/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback