Take me to a place

Har fått så många grattis idag, tack så jätte mycket för dem blir jätte glad :) För övrigt har det varit en lång dag. Grupparbete från 9-12, sen lunch och föreläsning från 13-16. En föreläsning som för en gångs skull var ganska intressant. En kurator och en skolsköterska va där och vi pratade om anledningar till att barn och ungdomar mår dåligt och hur man ska hantera det, hur man handskas med vissa sjukdomar och så pratade vi om anmälningar på lärare osv. Ganska intressant diskussionsämne. När jag kom hem vid tjugo över 6, var det bara att hoppa ut kläderna och i träningskläderna. Började nämligen träna vid 7. Nu har jag duschat ätit och kollat på desperate. Just nu kollar jag på cougar town. Orkar inte kolla på fotbollen, går ju så dåligt iaf :P
Imorgon blir det att åka in till Kalmar för att jobba med en hemtenta. Sen ska jag handla lite inför lördag. Kommer hem lite goa vänner och käkar här, sen drar vi vidare till metropol. Nyöppning :) Hoppas på en trevlig kväll, vilket det garanterat kommer bli :)










Mitt nya inköp i skokollektionen, sååååååååå sköna och snygga ;)








/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback