Something sweet

Vilken helg jag har haft ska ni veta. I lördagsmorse gick vi upp ganska tidigt och åkte till Kalmar. Va inne på modehuset och kollade lite och Mattias köpte sig en skjorta. Sen åkte vi vidare till Söderåkra och Möre hotell. Väl där väntade massage och ansiktsbehandling. Var hur underbart som helst kan jag säga! Efter det gick vi tillbaka till vårt hotellrum och drack champange och åt choklad som de hade ställt så fint på rummet när vi kom :) Sen va det dags för relaxen, ångbastu och jacuzzi som var bokat bara för oss. Kunde inte bli mycket mysigare. När vi kom tillbaka till hotelrummet igen fick jag mina födelsedagspresenter ett par dagar i förväg :) En av dom var en liten bärbar data. Va så jävla glad, världens finaste dator :) Tack älskling för det!
Sedan åt vi 3 rätters middag, och under middagen hamnade det en fin ring på mitt vänstra ringfinger. Blev en perfekt årsdag helt enkelt. Avslutades med gpspeedway på tvn, och kul att Jonsson lyckades vinna sista tävlingen.
Vaknade och gick ner och åt en god frukostbuffé. Vidare in mot Kalmar igen, gick på ikea och inhandlade det sista. Vi köpte även vinterskor, mycket snygga sådana ;) Åkte efter det ut mot Lindsdal för att spela match. Förlorade med 7-1, men med ett sjukt och skadedrabbat lag så kan man inte begära mycket mer. Jag äter ju pencillin fortfarande och det känns i kroppen när man springer.


Idag va det tänkt att jag skulle åka till skolan. Började vid 2, så skulle åka fem över 12 tåget. Men vid kvart i 1 hade det fortfarande inte kommit, så då struntade jag i det och åkte hem. Har istället varit hos Michaela och rätt upp ljusen från vårat party, och delat upp lite utgående grejer, så fick med mig massa fina saker hem :) Älskling jobbar kväll denna vecka, så sitter här själv och glor nu. Blir nog inte så mycket mer än tv-tittande ikväll skulle jag tro :P


















Imorgon får man äntligen gå själv på systemet, inte dumt de ;)







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback