Lay your arms around me

Fy vilken dag jag hade igår. Mådde riktigt dåligt framåt kvällen, fick nästan 39 graders feber och svettades som en idiot. Magen krampade om vartannat och min lilla älskling fick serva mig med det mesta. Så snäll han är :) Mådde dock lite bättre när jag vaknade idag. Så har varit med mormor och morfar till Vimmerby en sväng. Stannade till vid vårt sommarställe, och det var sig likt. Väldigt länge sen man var där när man tänker efter.

Har bakat 3 olika kakor idag eftersom att jag fyller år snart ju :) Inte så dumt att bli 20. Iaf så bakade jag tuppkaka, dumlemuffins och ullakakor. Får väl hoppas dom som kommer på kalaset tycker om dem :) Ikväll blir det mest lugn. Ska snart laga lite kyckling gryta och ris till. Sen är jag lite sugen på att se avatar igen, men det är ju idol också. Så får se vad det blir :)









Trevlig helg gott folk!!






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback