All right

Ojoj snabba svar från läkaren. Och svaret blev urinvägsinfektion. Jaa inte så konstigt när man tänker efter. Satt nog genomblöt i 6-7 timmar när vi var och paddlade. Kändes som mina äggstockar typ hade frusit till is när jag kom hem hehe. Aja får käka pencillin ett par dagar, så slipper jag kramp i magen iaf. Missar träningen ikväll, men hoppas att jag kan vara med på matchen i helgen iaf :)


Förresten, seriöst vad är det för fel på folk? När man inte känner varandra väl så frågar man väl för fan inte om ens graviditet var planerad? Om någon jag inte står nära frågar mig det när jag någon gång i tiden blir det, så kommer jag bli förbannad kan jag säga. Det är väl privat. Guud, stör mig också på alla som fått barn som tror att dom är vänner med alla som har barn.




/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback