Spread your wings and fly away

Jag hoppas inte att det fryser på inatt för då är jag ganska så körd imorgon med mina sommardäck. Va redan halt på hemvägen idag av allt jäkla slask. Är bättre det är kallt så snön lägger sig, än att det blir dygnsurt överallt. Iaf så gick denna dag väldigt fort kändes det som. Sköna ungar på mellanstadiet haha. En frågade 9årig liten kille frågade om mitt nummer haha och en annan tjej frågade varför jag hade vitt hår :P Ja det är inte alltid lätt, så klart dom måste fråga då hehe. Söta är dom iaf! Men tror inte jag skulle fixa att jobba med så små barn.
När jag kom hem idag lagade jag mat och sen kollade jag på pensionärsjävlar som va igår egentligen, men hade spelat in de. Haha fy fan så bra det är! Ligger i soffan och asgarvar för mig själv. Min humor på högsta nivå (Y) Efter det la jag mig och sov 1 och en halv timme. Underbart, sover alltid som bäst mitt på dagen efter man har ätit och går in i lite matkoma. Tyvärr ringde ju klockan och jag va tvungen att gå upp och träna, annars hade jag nog kunnat sova för natten :P Jennifer hade med sig lussebullar till mig som mormor gjort, har käkat 2 nu. Så himla gott :) Längtar faktiskt efter julen. Tycker helt klart det är den mysigaste årstiden på hela året :) På tal om det så har Mattias och jag betsällt tåg biljetter till Karlstad över jul och nyår. Så vi ska alltså fira den i värmland med hans familj. Det blir nog jätte bra. Fast det blir första julen jag firar utan min familj, och det är ju självklart tråkigt. Men Mattias träffar ju nästan aldrig hans, så när han väl är ledig så ska han ju självklart få åka dit. Och eftersom Mattias är min familj också nu, så vill jag såklart inte fira jul utan honom, utan får helt enkelt offra mig en jul och följa med dit :) Det blir bra det också, absolut!






Förresten så har Mattias fått fast anställning, jätte glad för hans skull :):) Fast jag
är arg  på dig för att du jobbar kvällar så jag får gå och lägga mig själv :( <3







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback