This is what I like

Blir så arg på mig själv, kan verkligen inte ha hand om blommorna här hemma haha. Antingen är dom snustorra, eller genomblöta. 2 har halvdött, de har varit blöta i 2 veckor nu. Jag hoppas inte mormor kommer hit, då blir hon arg på mig hehe. Fattar inte att det ska vara så svårt, men det är en hel historia att vattna blommor tydligen. Jag tränade aldrig igår, för när jag väl skulle upp ur soffan och klä på mig, kände jag att jag aldrig skulle orka träna. Huvudet bara dunkade, och likadant har det varit idag. Men det är bara att gå upp iaf. Vaknade vid fem av att det dunkade i väggen konstant, och det höll på tills klockan ringde halv 8. Jag undrar seriöst vad grannen håller på med, lät precis likadant hela kvällen igår utan uppehåll... Hmmm. Lite irriterande, men vi är väl inte alltid helt tysta vi heller så man vill väl inte ringa och klaga redan. När jag väl kom till skolan (fick först inte upp ytterdörren, inte billåset och inte bildörren) så körde jag mig aerobicpass. Gick väl sådär, bodyworkskivan sög att hitta takten i, men ändå ska det vara till sån typ av träning, så det är ju ganska konstigt. Men eleverna vet ju inte när jag gör fel, så det är ju bara att köra på hehe.
När jag kom hem så åkte jag till mamma och hämtade mina julsaker. Tänkte få upp ljusstaken och lite sådär till helgen. Julpynt får väl vänta en liten stund till tror jag. Är ju faktiskt 1 månad kvar idag så :) Har även skrivit lite på mitt vfuarbete, men kommer ingen vart, de är så luddigt allting. Precis som alla uppgifter vi har fått/får. Man vet liksom inte riktigt vart man ska börja, eller vad man ska ha med och det är ganska jobbigt när man kör fast redan i början.


I helgen händer det lite roliga saker iaf, det får man se fram emot :)





Vilken gammal bild på oss :) Men lika fin för de<3






/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback