Put my feet back on the ground

Jag har 90-tals nostlagi i min bil varje morgon när jag åker till Högsby hehe. Ni vet aqua, spice girls, mr president, lou bega, ace of base med flera. Så jävla härliga gamla låtar :) Beror på att mitt skivfodral ligger här inne i lägenheten och jag alltid glömmer att ta med det ut i bilen igen. Men samma skiva vare dag är inte så dumt. Kan för övrigt varje ordning på varenda skiva. Mobbat jag vet haha. Men jag lär mig alltid sånna onödiga saker. Sitter och börja sjunga på nästa låt redan innan den andra är slut, eftersom jag vet vilken det är. Är ju ett himla nöje det hehe.
Aja idag gick det förvånansvärt bra att vara vikare. Men man är helt slut i rösten efter 2 en-timmars lektioner på rad. Körde jägarboll och sen spelade vi volleyboll på båda lektionerna. Den första klassen var riktigt duktiga, fick mycket beröm för deras spel. Den andra klassen fjantade mest runt, men man kan inte vara ordningsvakt hela tiden så man får helt enkelt låta en del vara. När jag kom hem svängade jag in på konsum, och då fick jag se min lilla kusin för första gången :) Och då menar jag verkligen lilla! Har aldrig sett en sån liten varelse innan, men hon vägde tydligen inte mycket mer än när hon föddes så inte så konstigt då. Men hon var ju hur söt som helst iallafall. Dock var hon fortfarande namnlös, får se vad de hittar på. Saga, Freija och Janice va på tavlan :) Får se om jag hinner åka hem och hälsa på henne lite mer i helgen, så man kanske kan få hålla lite i henne med :)

Ska snart åka iväg och träna lite innebandy. Gillar inte de här sena träningarna, menmen det har ju varit så alla år. Känner mig rätt trött nu när man legat på soffan hela dagen sen man kom hem, men man kanske vaknar till snart förhoppningsvis. Imorgon är det redan fredag. Himla skönt, men har ingen aning om vad som händer i helgen förutom att vi har match på Öland på söndag. Hände inget förra helgen heller, är rätt drygt att inte göra något två helger i rad. Så får se om det kanske går att hitta på något kul iaf :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback