Memories is whats keep me going

Får väl börja med att skriva att tentan gick sådär. Men va fan det kan inte gå mer än åt helvete, eller hur? Det är bara göra om skiten isåfall. Matchen därefter gick ju inge vidare den heller direkt. Men sällskapet däremellan var ju trevligt iaf. Då snackar jag ju såklart om Madiie :) Vi drog ut till ikea och käkade lite, köpte lite julsaker och sånt där. Hade fått in massa fint ju :) Köpte även en lite rosa söt dress till lilla kusinen som jag fortfarande inte fått träffa, men får förhoppningsvis göra nästa helg :) Hon har nämligen någon infektion och har besöksförbud just nu. Men ska bli så himla mysigt och träffa henne :) Iaf, sen kom Mini och hämtade upp mig. Var ju match på Öland. Vi var 8 pers, och ja vi gjorde väl vårat bästa antar jag. Förlorade med 3-1 mot ett sämre lag. Finns det någon tråkigare? Tror inte det, men så är läget och det är bara ladda om igen. Match på Öland nästa helg igen, kan ju hoppas det går bättre, men Färjestaden som vi möter ligger uppe i toppen, så det blir tufft helt enkelt.

Annars har helgen varit lugn, nästan för lugn. Älskling och jag var och åt på kina igår. Fick ju äntligen tillbaka min bil då, så nu kan man ju ta sig vart man vill utan konstigheter, skönt de. Sen blev det bara lugnt framför tvn med chips och dipp :) Idag har jag fan knappt gått upp ur sängen, så jävla lat. Illa Nathalie! Gick tillslut och la mig framför tvn iaf hehe. Har legat och glott på massa skitprogram. Är ju bara sånt på söndagar, och repriser vill säga. Väntar dock på att klockan ska bli 20.00, för då börjar ju EMA :):) Eller röda mattan börjar då, och det själva EMA börjar vid 21.00. Har varit riktigt bra åren innan, så det blir nog lika mycket underhållning med Eva Longoria iår, som med Katy Perry som varit host de 2 föregående åren.
Mattias är och spelar innebandy just nu, så ska snart gå och göra lite mat så det är klart tills han kommer hem. Idag blir det fläskfilé och tzatsiki, mmmmm :) Vitlök är bra skit! Är ju nästan aldrig förkyld längre så, peppar peppar!


Imorgon börjar 5 veckors praktik i Högsby, hoppas det blir trevligt :)












/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback