In a bed of roses

Fy fan vad arg jag blir på gamla jävla sura pensionärs gubbar! Har haft ljusparty idag och va och lämnade av en väska förrut. Medans Michaela sprang in med den stod jag utanför med bilen igång. Hade stått så kanske en minut när det kom en gubbe och började blinka med en ficklampa. Va fan håller han på och blända mig med den hela tiden tänkte jag. Så kom han jätte nära och stod och blinkade med den. Då öppnade jag dörren och frågade vad det va. Han svarade skitargt va fan har du inga jävla bilnycklar att vrida om i bilen eller. Jag bara ja gud min kompis är inne och lastar av lite saker och kommer om 30 sekunder eller något. Så muttrade han något för sig själv och gick iväg och jag stängde dörren. Sen ställer han sig två meter bakom bilen och lyser med ficklampan rakt in i bilen och bara står där. Så jävla störd! Sen pekar han på klockan ett par gånger och försvinner. Herregud. Tycker synd om människor som har ett så tråkigt liv att de måste koncentrera sig så jävla mycket på annat. Aja iaf så gick ljuspartyt bra hehe, men är faktiskt inte så sugen på att sälja längre. Tar tid och mycket att göra hit o dit med pengar. Så säljer det nog inte så länge till :P

För övrigt så börjar jag vänja mig lite smått vid att vara brunett. Fick till och med ett par kommentarer av några elever idag, inte illa :) Det va snällt tyckte jag. Körde även musikgympa med dem idag. Två klasser närmare bestämt. Va helt slut efter de. Sen körde vi på med dans, och jag va tvungen att vara med och dansa hela tiden, det gjorde ju inte de hela bättre hehe. Sen en dryg konferens på det. Kan ju inte bli mycket bättre! Det bestämdes på den att jag ska hålla i HLR för alla lärare från 0:an upp till 9:an, det är ett par så är ganska nervös för de hehe. Får nog läsa på lite innan så man verkligen kan de igen, annars blir man ännu nervösare. Är faktiskt lite nervös för min aerobic jag ska hålla i också. Har svårt för att hitta ettan i låtar, och det är ju den takten som är den viktigaste i aerobicen. Får se om jag hinner öva lite med syster i helgen, hon ville ju också lära sig koreagrafin :)







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback