All about us

Torsdakväll och jag är hemkommen från innebandyträningen. Har haft så fruktansvärt ont i huvuvet nu dessa dagar, så börjar fundera lite på om jag kanske behöver glasögon? För om jag tänker efter så är det när jag kollar på tv och sitter vid datan som de kommer. Och det gör riktigt jävla ont. Känns som någon står och hoppar på min panna typ. Det är sjukt. Tabletter hjälper inte heller, så man får helt enkelt stå ut. Denna dag har egentligen bara varit en skit dag. När jag kom hem upptäckte jag att avgasröret på bilen hängde på tre kvart, yeeees. Så det var bara att åka till verkstan med den. Kom ju jätte lägligt vi som ska åka iväg imon. Men vi har faktiskt blivit lovade att den ska vara fixad tills imon klockan 9, och det hoppas jag på nu. Fick även hem mina kläder idag. Hade sett fram emot kjolen, men tro fan att den ska vara för liten. Och då menar jag för liten. Beställde en S, jag brukar alltid ha S i alla mina kläder. Men seriöst denna kjol hade knappt passat en liten flicka i årskurs 6. Förstår inte varför dom gör sånna storlekar. Aja, den får åka tillbaka och tyvärr är den ju slut så kan ju inte byta den heller. Får helt enkelt hoppas på att jag hittar någon liknande imon. Då åker vi till Linköping för lite julhandel :) Efter det fortsätter vi mot Eskilstuna för att hälsa på Danne och Elin :) Ska bli skitkul! På lördag har de inflyttningsfest, och sen åker vi hem någon gång på söndagen. Blir nog en kanon helg det här tror jag!




/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback