Come on now, give me all you got

Blev mycket i helgen så har inte hunnit skriva. Men musikuppvärmningen gick bra tillslut, fick godkänt och det är ju huvudsaken. I fredags morgon drog jag och älskling till Göteborg. När vi kom dit lämnade vi bara våra saker på hotellrummet och gick vidare till liseberg. Där spenderare vi hela kvällen, och det var så jävla kul :) Hade tur med vädret också. Mattias tyckte att jag va som ett barn på liseberg, och jag får nog hålla med hehe. Älskar karuseller, sockervadd och allt som har med det att göra :)
På lördagen vaknade vi och gick ner och åt frukostbuffé. Det är det som gör hela hotellvistelsen tycker jag, himla gott när allt bara står framdukat och det bara är att äta. Efter de begav vi oss till relaxavdelning. Låg där i bubbelpoolen och njöt en stund, sen blev det stan :) Inhandlade mig en skjorta, ett par skor och ett par jeansshorts. Sen hann vi inte med stan mer utan då va det dags att åka vidare till ullevi. Regnade inget på dagen, men mot kvällen började det regna, men det blev speedway iaf vilket var tur. Kan ju inte säga att det va världens bästa speedway i början, men det blev bättre mot slutet när regnet avtog. Söndagmorgon gick vi upp tio över 6 för att åka mot Hagfors. Mattias skulle köra speedway där. Vi kom dit ganska tidigt så jag åkte till hans bror Andreas och hans flickvän så länge. Åkte ut till banan sen och då va till och med solen framme så det blev jätte varmt och skönt. Mattias tog full poäng med så det blev en bra dag iaf :) Resan hem med Danne va hemsk haha. Va rädd hela vägen tror, med kom hem fort gjorde vi ju iaf :) Så sammanfattningsvis har det varit en underbar helg :)

Idag va det tillbaka till skolan igen. Usch uch fy! Bara att bita ihop dom sista veckorna nu, men det är fan knappt att det ens går. Är såååå mycket att göra på så lite tid. Får se hur det går helt enkelt, får bara ont  magen om jag går och tänker på det hela tiden.



Lite bilder, ursäkta kvalitén men hade bara min dåliga mobilkamera med :P
























Såhär snygg blir man när Nathalie får bestämma kläder ;)







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback