There goes my hero

Haha dagens roligaste igår. Payback on Jimmy time va det! Efter lunch la han sig och vilade på soffan
på kontoret. Så jag och Niclas (han har också praktik där) satt vid datan pch lyssnade på musik så länge.
Jimmy sa åt oss att inte väcka han innan kvart över 12. När klockan började närma sig kvart över 12
kommer vi på den smarta idén att väcka honom ordentligt. Dom har inget riktigt brandlarm uppe i
idrottshallen så därför har dom fått ett sånt där gashorn ni vet, en speedwaytuta. Och dom låter ju ganska
högt :) Så Niclas plockade ihop den lite snabbt. När klockan är exakt 12.15, så tycker vi på gashornet mitt
framför örat på han. Hahahhaha, fy fan dom ögonen skulle jag döda för att se igen! Han hoppade upp ur
soffan på ett par hundradelar kan jag lova. Hahahah ja vi skrattade ett par minuter efter de. Där fick
Jimmy alltså ;) Ska nog komma på lite fler grejer att tracka honom med.
Annars har dom har två dagarna varit trevliga. Vill inte tillbaka till skolan och allt plugg, vill bara ut och
jobba. Så jävla skönt är de att kunna göra precis vad man vill med alla elever, för det är jag själv som
bestämmer ;) Gött äre! Är bara att göra som jag säger åt dom liksom ;)

Kom hem ganska tidigt idag med, så Mattias och jag gick och fikade lite :) Gottgott :) Nu är han och tränar
och jag är hemma hos mamma och sitter och tjatar lite så länge. Har också lite ångest över allt som jag
ligger efter med i skolan. Men jag har bestämt mig för att jag måste sluta tänka på det för annars blir man
bara tokig. Tar en dag i taget. Idag har jag så gott som gjort klart en uppgift iaf. Det är bra! Tar det i min
egna takt liksom. Är nog inte den enda som känner såhär i min klass :P 5 blev 40 i min klass som blev
godkända på att stå på händer, hjula osv haha. Jaa jag är inte den enda som ligger efter med andra ord.
Det är skönt! Är många som har kvar saker från förra kursen med, det har jag avklarat iaf. Och det är
riktigt skönt också!
Redan fredag imon förresten. Ser inte ut som det blir fest i Kalmar denna helg, utan det blir nog nästa.
Imon blir det nog lite bowling med älskling istället :) Myyys myyys. Lite god mat också :) På lördag
drar vi till Lovisa och Rajjan för yttligare lite god mat, och trevligt sällskap :) Finalen på melodifestivalen
med. Jag kör på Erik Saade! ;D










Hittade två bilder på mig och älsk från julafton :)






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback