I'm gonna touch the sky

God eftermiddag :)
Vaknade av mig självt strax innan 10 idag, blev lite förvånad :) Men låg kvar i sängen och myste
en halvtimme. Gick upp och gjorde mig iordning lite, sen åkte jag och mamma bort till Metropol.
Uf-mässa där idag. Kollade på invigningen med Paolo Roberto, sen kollade vi lite snart i montrarna,
men det va så jäkla mycket folk så det gick knappt att gå. Får lite panik när det är så mycket folk
alltså :P Iaf, sen åkte jag in till centrum och mötte upp Madde för en fika :) Trevligt! Va inne
en sväng på apoteket också. Farligt för jag skulle vilja ha allt dom har där ungefär :P Men köpte
bara en ansiktskräm från aco som jag använder som börjar ta slut här hemma, och en ansiktsmask.

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tjugo i 5 så jag kan åka och hämta upp Mattias. Vi ska
åka och simma. Idag blir det 1 km klädsim, 12 min flytning och 5 djupdyk sen är jag klar med allt :D
Om jag fixar det har jag till och med guldmagistern, detni ;)










Hemklickat idag från HM :)







/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback