How hard can it be

Sista dagen i skolan för lite påsklov :) Har haft två föreläsningar á 3 timmar. Den första om träningslära, musklernas uppbyggnad, syrets transport i kroppen osv. Efter det blev det  en gyrosrulle på simhallscafeterian med Sandra, det satt mycket fint :) Sen va det vara på att igen. Föreläsning om kost och kostvanor, dieter m.m. Ganska intressant faktiskt. Hann med en shoppingrunda på gina tricot. Inhandlade mig 2 halsdukar, 1 t-shirt och 4 tröjor. Alltid kul med lite nya kläder även om jag typ knappt aldrig hinner använda dom eftersom
man går träningsklädd jämt om dagarna nu när man går idrott. Va första dagen idag på länge man fick ha vanliga kläder, skönt för omväxlings skull.
När jag kom hem med tåget så åkte jag och Mattias till Målilla direkt. Va hemma hos pappa en sväng, och sen åkte vi till mamma och åt lite tårta. Hade även fått hem mina saker jag beställde från nelly. Om ni kollar längre ner i inläggen så är det några bilder från nelly på kläder jag skrev att jag ville ha. Beställde sjalen, och den tröjan som är grå på bilden, fast jag tog den i vit istället. Va skitsnygg och superskön för övrigt, så den rekommenderar jag :P Har kollat på tv och tvättat resten av kvällen bara. Sex rehab with dr.drew. Bra skit haha :P
Nu blir det att lägga sig i sängen framför en film :)


Imorgon ska jag upp och åka o klippa mig klockan 9. Håret är så jäkla slitet så fick ta en tid här i Hultsfred bara för jag är inte i Kalmar nu på ett tag. Får se om jag blir någorlunda nöjd med klippningen eller om det blir en bulle i två veckor :P
Sen bär det av mot Värmland. Ska åka med Mattias hem och hälsa på hans familj och sådär. Ska även ut med hans bror o hans tjej. Det blir nog trevligt :) Älskling och jag brukar alltid ha så roliga bilresor upp dit haha. Skrattade konstant hem från Linköping sist vi åkte hem, kul vare :P Men vad som va så kul vet jag inte egentligen hehe. Monster måste såklart inhandlas innan vi åker. Tradition snart ;) Jag har bestämt att vi ska stanna på max och äta med. De hamburgarna med gucamole och nacochips som de visade på reklamen såg så jäkla god ut, så den vill jag ha imon :) Kommer hem på onsdag kväll igen, hörs troligtvis inte förrens de.



Ha en trevlig påsk allihopa :)







En bild på älsklingen bara för att hon är sötast i världen :)








/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback