Can somebody tell, is it heaven or hell

Update från helgen :)
I fredags kände jag mig lite piggare. Mattias och jag åkte till farmor och åt lite mat. Blev potatisgratäng
och fläskfilé :) Resten av släkten va där också. Så det blev lite mys med Jasmine såklart :) Fick även
reda på att Daniel och Emilia ska gifta sig, så stort grattis till dom. Skitkul :) Kvällen sen blev bara lugn
men en film.
I lördags gick vi upp och åkte till Vetlanda en sväng. Blev en liten snabbis på stan och jag inhandlade mig
ett par chinos till, en tjocktröja och ett linne. Alltid kul med nya kläder, va faktiskt ett tag sen nu ;) Va en
en sväng på öob, sen blev det mcdonalds och självklart godishuset innan vi åkte hem. Sjukt va dom har
godis där, myyyycket gott ;) Kvällen gick till att äta upp allt godis, och kolla på andra chansen i melodi
festivalen. Vet inte varför jag envisad med att kolla på det egentligen. Blir nästan aldrig dom låtarna jag
vill som går vidare. Crucified barbara va ju asbra, men åker ut mot en jävla töntig skitlåt framför av
Pernilla Walhgren, kan det bli mycket bättre? Den lär ju säkert hålla i europa, not! Får se nu i helgen vem
som vinner ;)
I söndags blev det sovmorgon som heter duga. Sen va det dags för säsongens sista match. Den spelades
hemmamot Nybro, och det blev en härlig vinst med 5-4. Fick sätta ett mål iaf så det va gutt de ;) Mitt
spel kändes dock inte helt okej, men får väl skylla på att jag legat sjuk i nästan 3 dagar. Pizza efter matchen
satt fint, sen blev det bara att slappa. Hur skönt som helst!

Idag började min praktik i Virserum. Har varit helt okej, det är sig likt där kan jag säga hehe. Har hållt på med
hrl halva dagen, sen har det varit elevens val som har bestått av min fina hinderbana och volleyboll. Måste
säga att deras spel va ju inte direkt i klass med vårat på gymnasiet när vi krossade alla ;) Det va tider de!
Har precis duschat, gött som bara den! Så nu ska jag gå och sätta mig och äta lite äggmackor framför tvn :)






Sötnöten Jasmine och älskling :)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback