Baby don't hurt me no more

Godmiddag!
Igår va det måndag och dags för sista praktik veckan hos Jimmy på ett tag. Va med
och spelade fotboll och innebandyn på evpn :) Så va ganska trött när jag kom hem :P
Blev bara en lugn kväll igår, gjorde kycklingwraps och kollade på Håkans bar. Skön
den killen haha! Tar livet med en klackspark.
Idag och imorgon är jag faktiskt ledig. Och det är jag eftersom 8 c och d har prao denna
vecka, så Jimmy har inga lektioner. Riktigt skönt kan jag be och få tala om :) Fast jag
vaknade redan vid 10 och va klarvaken, men låg och drog mig i sängen gaaanska länge
efter det. Har suttit lite vid datan, men börjar tröttna på det, så ska väl gå och hitta på
något annat snart kanske. Borde börja plugga lite kanske? Men näe idag får det bli
chill :) Kanske gör ett observations schema bara, men det tar väl inga tider hoppas jag :)
Ikväll ska jag simma igen. Det som står på schemat då är 1 km ryggsim och 10 minuters
vattentramp, heja mig!


















Vill haaaaaaaaaaaaaa :) Allt från nelly.com






/Take care Nathalie






Kommentarer

hejsan. jo visst kan jag det :)

vi kan diskutera färger o.s.v via mail eller msn så blir det lättare, hör av dig sen ^^



kram erika


Kom ihåg






Trackback