All over the place

Onsdag idag och jag har faktiskt hunnit med väldigt mycket. Tog med mig datorn till Virserum idag.
Så nu har jag gjort klart musikuppvärmning, lektionsplanering, komplettering av arbete och gjort
klart hälsolektionen. Så plus i kanten till mig själv idag för att jag för en gångs skull tog tag i mitt
liv :) Lugn dag för övrigt.
Morgondagen bjuder på hrl för hela slanten. Ska ha hand om dom själv första lektionen, får se hur
det går :P Jag ska även köra min uppvärmning till musik, alltså typ aerobics steg. Jag är inte så jäkla
bra på det alltså så får se hur jag klarar av att. Är väl bara och skratta lite annars haha ;) Sen imon
blir det simning. 2 km bröst står på schemat sen jag kan pricka av ännu en grej på mitt magistermärke.
Ett par grejer kvar, men har några veckor kvar att fixa det :)









Tänker på dig<3





/Take care Nathalie







Kommentarer

Eller hur. Riktigt cool.


Kom ihåg






Trackback