Touch and go

Hittade mig ett par lila snygga fotbollsskor, fint de :) Åt även på sibylla i Vimmerby, och mamma tycker jag är glupsk bara för jag beställde en 150 grams hamburgare. Men va fan, jag va ju hungrig :) Innan vi åkte ville hon köpa mjukglass, men Jennifer och jag ville hellre ta det i Hultsfred. Så vi stannade till där. Tänkte ta fiket som precis bytt ägare, men där hade dom ingen sån glass längre haha :D Synd för mamma blev ingen glass. Köpte med ekströms kladdkaka hem istället. Men de är bara gott i början, sen mår man bara illa istället. Aja tryckte iaf i min en jävla stor bit till speedwayen. Speedwayen som för övrigt blev lika i Motala idag. Jääävla domare dock. Blir så irriterad haha. Dom hade fan vunnit om han inte hade hittat på egna regler. Menmen, piraterna åker på spö nästa tisdag på g&b arena ;)
Imorgon ska jag mysa med lilla Jasmine lite tänkte jag. Och träna fotboll om jag orkar :P Är även dags för att ta bort mina stygn. Har inte skrivit de här med har ju opererat mig i halsen. Så imorgon har stygnen suttit där i 8 dagar, och det är dags att ta bort dom. Hoppas bara ärret läker ihop fint. Får egentligen inte sola på ett år. Men vem vill undvika solen ett år? Inte jag iaf.




Speciellt inte när detta väntar om knappt 3 veckor :)








/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback