Memories hold me back

Mycket som händer :) Mattias och Michaela har tagit studenten. Kvällen avslutades på hulingen, mycket trevligt :) Går och väntar på att jobbet ska börja typ, börjar efter midsommar. Fixade dock så jag fick ledigt v.29, för på fredag v.28 drar jag och hjärtat till Kreta en vecka. Ser jag fram emot hur mycket som helst, ska bli underbart.
I helgen va Mattias och jag hos Lovisa och Raymond och grillade, kollade på gpt, drack och hade allmänt trevligt. Igår tränade jag fotboll :P Rätt kul, så får väl se om jag hänger i och tränar när jag har tid :) Idag har jag och mamma varit i Hultsfred och städat ut Mattias lägenhet, fyyy fan vad skitigt och massa jävla saker. Har ändå redan varit där 2 gånger innan. Så kommer det aldrig få se ut mer:P Imorgon tänkte jag åka in till Vimmerby och köpa mig ett par nya fotbollsskor, för mina gamla är inget att ha om man säger så, inte benskydden heller för den delen.
Just nu ligger jag i sängen och väntar på att älskling ska komma hem från jobbet vid 12. Har rensat datan, lagt över massa bilder och skit i väntan på han. Men nu börjar tiden gå långsamt :P Blev ett rörigt inlägg, men så är det ibland när man är lat och inte skriver.










Förresten så ska jag få en kusin till :)







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback