All that remains is the pain inside

Godkväller!
Jag har jobbat massor idag. Är så jäkla mycket folk alltså. Man kan ju undra vartifrån dom kommer egentligen. Fullt ös hela tiden, men då går klockan snabbt också :) Fick gå hem vid 4 också, inte fy skam. När jag kom hem fick jag något ryck och sorterade alla papper jag hade här hemma. Så nu sitter dom fint och prydligt i en pärm tillsammans med Mattias papper också :P Imorgon är det midsommar och den ska spenderas med älskling såklart, emma&kim plus sandra&robin. Blir massa god mat, spel och så :) Sen tror jag det kommer lite fler folk på kvällen sen. Blir nog bra det.
Längtar som fan tills jag och Mattias får oss en egen lägenhet. Just nu är det saker överallt här nere på mitt rum. Mina kläder hänger i 3 garderober för de inte får plats :P Hatar när allt är oorganiserat. Jag måste veta vart allt är annars får jag panik. Men vi har förhoppningsvis en lägenhet att flytta in i i september, så det blir bra :) Blir ikea helgen innan det och shoppa upp hela lönen på möbler. Fint de haha :)




Trevligt midsommar på er!






/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback