You're a fool

Ojoj förlåt för mina 3 veckors semester är på bloggen :) Ska bli bättre på uppdatering, jag lovar! I fredags kom jag och Mattias hem från Kreta. Underbar vecka och vi hade det super bra. Ville inte åka hem efter en vecka, men man va ju så illa tvungen att åka hem till jobbet igen. Har fått oss lite färg iaf, men det går ju inte ligga i solen där som här hemma, då bränner man ju sönder sig direkt. Så har blivit en hel del skugga också. Men det är skönt det med :) Blir att börja spara pengar, för jag ska banne mig åka nästa sommar också :)
Just nu är jag helt själv hemma. Familjen är på Danmark och Mattias är påväg hem från Linköping, så är väl inte själv så himla länge till hoppas jag. Till helgen blir det lite marknadsfest i Virserum om vädret tillåter, sen jobbar jag lördagkvällen.

Förresten, älskling och jag var i Ohamn och åt på kina igår. Såg även knight and day. Så jääääääääääävla bra filmer. Den rekommenderar jag starkt :)






Lite bilder, resten hittar ni på min facebook :)




























/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback