So what

Redan onsdag idag, tiden bara rinner iväg. I måndags hade vi kaströrelse hela dagen i skolan.
Stötte kula, kastade spjut och hade olika hinderbanor typ :) Skitskoj. Men man blir riktigt trött
av att vara i en idrottshall fån 9-16. Igår vaknade jag med världens ryggvärk, det börjar redan
alltså. Har knappt haft idrott i en vecka, skitrygg! Menmen det va bara bita ihop och gå till skolan
då med. Igår spelade vi badminton hela dagen, det är kul faktiskt. Dock riktigt jobbigt.

Idag va det buss som vanligt. Och den va hur sen som helst. Kom nästan 1 timme försent till
föreläsning imorse. Pinsamt att komma så sent! Klt suger, och när jag orkar tänker jag slänga
iväg ett mejl som inte innehåller några fina ord.
Efter föreläsning så lekte vi lekar igen. Sjukt jobbigt äre, för man går in för det till 110%. Men
kul som bara den också! Sov som en liten gris på tåget hem, och sen satte jag mig vid datan när
jag kom hem vid 2. Kollade min mejl och ser att jag vunnit 2 biljetter till backyard babies i
stockholm imon. Både till konserten och efterfesten. Vore riktigt kul o åka, men kom så himla
hastigt :P Tåg kostar 1200 fram och tillbaka, inte så sugen på de. Bil vet jag inte om jag vill åka
i detta snöoväder som kommit igen. Så får se hur jag gör :) Riktigt bra är dom ju, så kul vore de.
Satt i förrgår o kollade varför jag inte hade fått mitt studentkort, och då kom den reklamen upp.
Jag bara gutt backyard babies biljetter. Så svarade jag på 2 frågor, skrev en motivering till varför
jag skulle vinna dom. Mattias och jag satt och fulade oss om det en halvtimme typ :P Sen bara
skrev jag något. Och det gick tydligen hem :)

Ska på ljusparty i Målilla snart, sen blir det hem och spela lite halo, för det va länge sen :) Och sen
tänka på hur jag ska göra med biljetterna då!











/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback