I wanna get with you

Madiie och jag hade det jätte mysigt i fredags :) Blev en sväng på stan, köpte lite tröjor och t-shirtar :)
Sen kollade vi på snabba cash. Fick sitta på första raden för det va bara dom platserna kvar :P Fy fan
så jobbigt de va i början. Blev helt snurrig, men sen vande man sig lite :) Jag tyckte filmen va riktigt
bra faktiskt. Har hört många som sagt motsatsen, men ni får helt enkelt se den själva för att ta reda på
det :) Lite mycket blod och sånt där, men riktigt spännande tyckte Madde och jag :)
Sen blev det plugg plugg och plugg hela kvällen. Tyckte vi va riktigt duktiga faktiskt.
Men tentan igår gick åt helvete iaf :) Den va skitsvår, så är nog bara gå in och anmäla sig till omtentan direkt :P
Kul hah :) Menmen så är det, inte bara jag som tyckte det så. Madde och jag åkte samma tåg hem sen.
Blev duschen, sen åkte vi till kina med familjen och åt lite, mmmm gött som fan. Åt fläskfilé planka.
Lite gott kanske, va mätt hela kvällen sen. Mattias och jag åkte bort till Sam en sväng på kvällen sen
och spelade spel och kollade på film sen :)
Nu blir det snart lite varma mackor till frukost, sen ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig iordning.
Efter det blir det hockey i Virserum med Madiie :) Trevligt!












/ Take care Nathalie






Kommentarer
» anna

måste bara säga att du passar jättebra i din hårfärg! haha :)

Va gulligt, tack så mycket :)

så fin du är i mörkt :)

tack amanda :)


Kom ihåg






Trackback