Stay in the rain, I don't mind it

Hoho musklerna gick åt helvete! Fick 28,5 av 37. Tyckte faktiskt de va rätt bra, men tydligen ska
man vara övermänsklig på idrottsprogrammet och får enbart ha 2 fel. Heja! :) Fick se nu att jag
hade fått ett mejl att jag ska göra om det på tisdag. Tror dom att jag kommer sätta mig och plugga
nu halv 8 en söndag? Förmodligen inte. Man hinner inte lära sig allt på en dag, så får helt enkelt
bara hemma på tisdag. Inte mig emot då älskling har lov(fuuuuuuuuuusk) så jag kan ju mysa med
honom istället :)
Helgen har för övrigt varit bra. I fredags va vi hemma hos mamma och åt. Hon bjöd på grekisk pytt
i panna med vitlökssås. Mums! Till efterrätt blev det frukter med vit chokladsås, inte helt fel det heller :)
Passade även på att klippa Michaela och Jennifer när jag va hemma :)
Igår blev det bara en hemmakväll, mådde inte riktigt bra. Är något som ligger i kroppen hela tiden känns
det som, men aldrig bryter ut helt. Men inte fel med en hemma kväll. Blev pizza från tre kronor, melodi-
festivalen och mys :) Körde även Madiie och co till bussen när de skulle iväg till pumpen. Hade varit kul
att gå ut med dom, men jag tycker verkligen att pumpen suger, så nej tack :P
Söndag idag och jag har inte gjort allt för mycket, os går ju på tvn 24/7 tycker jag, så har sett på det
en hel del. Skola imon, och jag vill inte :(





<3






/Take care Nathalie






Kommentarer

Älskar dig mest ! =) // Hemlig beundrare <3


Kom ihåg






Trackback