Nothing left to say

Skridskor började denna dagen med. Eximinationen närmare bestämt. Jag skulle instruera i
stopteknik, va inte så mycket att säga direkt. Jag hoppas det gick bra iaf. Orkar inte göra
om det en gång till :P Hade egentligen en lektion till, men åkte hem efter det för jag är inte
så pigg. Hade världens migrän igår, och känner mig fortfarande lite småsjuk.
Borde som sagt plugga eftersom vi ska kunna allt om musklerna på latin, men jag har verkligen
försökt. Inget sätter sig alltså, hur jobbigt som helst. Vet inte vad jag ska göra. Om jag inte kan
dom är det liksom onödigt att åka på fredag, likabra att plugga till omduggan då istället. Hm,
har suttit med det en halvtimme nu iaf, får väl gå att sätta mig igen snart.
Har käkat lite, och tvättar med samtidigt, mycket att göra :P

Snart hoppas jag älskling kommer hem och myser lite och hjälper mig att plugga med :)







Motivation till att diska mer(oftare)? ;P







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback