No I don't believe you

Sjukt kul i fredags, tack för det alla:) Käkade buffépå zorbas innan vi åkte hem på lördagen.
Underbart gott! Blev en slapp dag, glodde på film och fettade mig hos Mattias, mys :)
I söndags va jag en sväng på Öland och spelade match. Spelade 2-2 mot Borgholm. Och vi
spelade riktigt bra, kul som fan vare :)
Måndag igår och skola igen. Va trött som fan, och inte mycket piggare idag när jag gick upp
heller kan jag säga. Hade världens tråkigaste föreläsning igår i 3 timmar på morgonen, somnade
nog till 3 gånger tror jag? Lunch på de, sen hade vi gå, löp, hopp. Så sprang massa, hoppade
längdhopp, höjd osv :) Sådär kul tycker ju jag då.
Idag har vi bara en lektion som börjar om en halvtimme, blir skridskor. Haha fy fan, får se hur
det går. Ska kunna åka fram, bak (det kan jag haha) och även bromsa, och kunna översteg.
Det blir lite värre. Har min egna snygga stil när jag ska stanna :P Är nästa vecka vi har
eximination i det, så måste åka hemma en gång i helgen och lära mig lite :)
Blir käk med Madde sen innan jag åker hem vid halv 5, och fortsätter vidare till träningen när
jag väl kommer hem :)



Nej nu måste jag gå till ishallen, weeei bambi på hal is nu känner jag ;)







/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback