Yeah we're going down

Woho fredag äntligen! Har precis haft 2 biologilektioner nu. Ska alldeles straxt gå och käka en tidig lunch eftersom det är den enda tiden jag hinner äta på. Efter det blir det en lektion idrott och så avslutar jag med 2 lektioner matte. Sen får man äntligen ta helg och praktiken är slut. Puuh.
När jag kommer hem ska jag åka förbi min kära mamma som var i ullared och shoppade igår och hämta en kasse med grejer som hon köpt till oss, blir alla tiders de. Alltid kul att pilla med lite saker hehe. För övrigt så blir det självklart att kolla på idol finalen ikväll. Och jag kommer rösta x antal gånger på Jay. Självklart va annars! Han kommer ju bli en världstjärna lätt med sin underbara röst. Idag är det även den 10:e december, och det var 2 år sen som jag tog mitt körkort vilket innebär att prövtiden går ut idag. Så nu har jag körtkort "på riktigt", inte dumt de haha. På lördag blir det klassfest med gamla BF klassen. Det ser jag fram emot, blir nog riktigt skoj. Kvällen avslutas sen på hulingen :) Söndag står match på schemat hemma mot Ariel!!




'

Slänger in en bild på gänget!





/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback