Until the end

Måste bara börja med att skriva att jag KLARADE TENTAN!!! Fy in i helvete så jävla gutt det känns. Hade aldrig pallat att skriva om den igen. Har varit glad hela dagen sen jag fick reda på det haha. Aja nog om det. Igår var jag på gymnasiet och svarade på lite frågor för BF. Dom hade nämligen öppet hus, och Bohman vår gamla lärare hade ringt och frågat om jag, Madde och Lovisa ville komma och snacka lite. Och självklart ville vi det :) Så det va trevligt.
Idag har det inte hänt så mycket annars, har dansat och haft redskap. Ska snart iväg till Michaela och fixa lite. Sen blir det träning ikväll. Måste även öva på mitt aerobic program som jag ska filma imon huhu. Hoppas det går bra aoch att jag inte tappar bort mig nu :P Fredag imon och då ska vi baka julgodis här hemma. Syster och lilla vovven kommer med:) Mysmys!


Några bilder sen helgen i Eskilstuna som jag snott från Elin :)





















/Take care Nathalie







Kommentarer
» Anne

FIn blogg.


Kom ihåg






Trackback