That you only meant well

Jag börjar undra varför jag har fått näsblod 5 gånger dom senaste två dagarna? Lite jobbigt, för det är inte lite som kommer heller hehe. Dansade idag med eleverna så börjar det rinna blod bara sådär helt plötsligt, inte så trevligt kanske. Min handledare sa att de kan bero på stress. Men inte är man stressad va haha? Inte alls.
Aja idag har jag även haft hrl-utbildning med alla högstadielärare, va faktiskt lite nervös först. Men det gick bara bra :) Så jäkla skönt att dom har öppnat den nya vägen utanför Mörlunda med så man slipper åka igenom där. Går 10 minuter fortare att åka den 100-vägen och det är ju aldrig dumt. Det bästa vore att ha en sån väg ända till Kalmar, det hade varit fint hehe.
Idag har jag inte gjort ett skit sen jag kom hem, eller jo nu ljög jag gjort mat och diskat faktiskt hehe, iaf något. Men har bara legat på soffan sen dess. Har tusen saker att ta tag i, men jag orkar helt enkelt inte idag. Har iallafall brännt en skiva nu. Johan, min lärare kommer nämligen imon och ska kolla när jag håller i en lektion. Och den lektionen blir cirkelträning med styrka och kondition. Bästa sättet att få tyst på elever är nänligen att ha dom i rörelse och låta dem bli trötta har jag kommit på. Så då är det en passande lektion så man slipper skrika på dom hela tiden haha, klart man gör det lätt för sig ;) Ska väl fortsätta med mitt tv-tittande, men tycker de är dåligt med bra saker på tvn nu för tiden. Dock har jag sett att big brother ska börja igen, då kommer jag lätt sitta bänkad framför tvn, så jävla bra det har varit innan. Glömmer aldrig säsongen när bigbrother Danne var med, och Madde och jag åkte till Hultsfred och kollade när han spelade handboll jämt. Va där samtidigt som de hade samling, och åkte hem när han duschat typ haha. Vilka fjortisar ;)





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback