Mission imbossible

Goddag!
Inatt sov det en liten trollunge hos mig och Mattias. Närmare bestämt Jasmine, och det va riktigt mystigt :) Vaknade bara en gång inatt och då fick jag gå upp och ge henne lite välling, sen somnade hon som en liten stock igen. Så det va ju skönt att det gick bra :) Får bli fler gånger! Hon var här hemma med mig och myste till halv 2, då mamma och pappa kom och hämtade hem henne igen. Mattias åkte nyss iväg på julbord i Nyrbo med jobbet, och jag blev helt plötsligt ensam igen. Ingen rolig fredag direkt. Men sen ikväll ska jag till Rosenlunds och käka tomtegröt och skinksmörgåsar iallafall, det ska bli gott :) Sen ska jag bara vänta på att min kära kommer hem senare ikväll för lite fredagsmys :)









Två gamla bilder på mig och lilla Jasmine, nu börjar hon ju bli stor :)






/Take care Nathalie







Kommentarer

Kom ihåg






Trackback