It's a beautiful day

Det blev aldrig någon match igår, inställd pga av att de varnade för snöoväder, men jag såg aldrig något sådant. Men iaf, de gjorde inte mig något förutom att jag kommer missa matchen när den ska spelas om 2 veckor, då jag befinner mig på väg till Storlien. Menmen, inget att göra åt :) Blev en mys söndag istället, och det är ju aldrig fel. Idag har vi haft rotationseximination, och det fixade jag. Gutt gutt! Imorgon är det både vfu-seminare och bolleximination. Hoppas det går vägen också så slipper man åka upp den 5:e januari bara för att fixa de. Börjar närma sig jul med stormsteg. Fast vi går ju onsdag också i skolan, men då är det bara turneringsspel och avslutning, lite skoj saker alltså. Sen på torsdag bär det av uppåt landet. Får hoppas på att vi har turen med oss med alla tåg och byten. Är en del del, och har fått nya biljetter 3 gånger :P Sista biljetterna tror jag det är 6 byten på, allt från buss till första klass :P Sj i ett nötskal, men det är ju ingen nyhet.





/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback