I need you know

Godkväll!
Helgen är förbi passerad och det är dags för sista praktik veckan. Både skönt och tråkigt. Har varit skönt att vara borta från skolan, men sen samtidigt saknar man alla trevliga prickar. Det är ju trots allt bara 2 och en halv vecka kvar på b-kursen i idrott. Har fortfarande inte fått veta vad jag ska läsa efter jul än, hmm återstår att se. Skickade ett mejl igen till honom igår. Dryga människor som sitter högt upp på linneuniversitetet, ingen ordning någonstans!
Iallafall så idag har det varit en lugn dag. Min handledare har inga lektioner på förmiddagen så det är skönt. När jag kom hem lagade jag lite chili con carne och sen va pappa här en sväng och åt, trevligt :) Ska alldeles straxt bege mig till gympasalen för att filma de sista rotationsövningarna bland annat långkullerbytta som jag hoppas går bättre idag än sist när jag bröt halvt ihjäl mig. Har suttit och kollat på filmerna från a-kursen och där ser det ju skitlätt ut att göra långkullerbytta, men får se hur det går i verkligheten sen hehe.




/Take care Nathalie






Kommentarer

Kom ihåg






Trackback